Джемайма Патравата патица изучава мъжете


Джемайма Патравата патица, Джемайма Патравата патица, Джемайма Патравата патица...

Когато бях малка, в къщата на баба ми се мотаеше една продълговата и трудна за разгръщане книга с майка зайка с четири зайчета на корицата. Казваше се „Зайчето Питър”. Не ми харесваше особено, винаги съм предпочитала дебели книги с много текст. Но я бях чела неведнъж, защото там нямаше чак толкова книги – само около 100-200, а това беше крайно недостатъчно. Сещате се как децата обичат да си повтарят едни и същи неща, докато вбесят някой възрастен. Аз си повтарях така странни имена. От „Зайчето Питър” ми остана Джемайма Патравата патица.

Джемайма вероятно е най-шантавият герой на Биатрикс Потър. Колко често сте чели история за безкрайно глупав, но много симпатичен персонаж? Не се срещат често. Вероятно това разказче е поучително. Вероятно децата трябва да схванат, че трябва да са внимателни и не трябва сляпо да се доверяват на непознати... лисици. Но това за мен е разказ за майка, която иска да си отгледа патета, но за жалост среща в гората много елегантен господин с рижи мустачки.

Всички знаем, че на прекалено любезни мъже не трябва да се вярва, винаги е по-добре да се доверим на солиден, вдъхващ страхопочитание господин. Джемайма научава това по трудния начин. Но и точно нейната глупост я спасява.

Изводът е: Ако сте млада и неопитна, стойте далеч от вежливи и приятни на вид червенокоси. Ще ги познаете по това, че четат вестник. А, да, и носят фрак.

"Джемайма Патравата патица" може да се намери във великолепно издание на издателство "Труд" и превод на Александър Шурбанов.

1 коментара:

jadewagar каза...

eCm Titanium's Profile - The Technotanium Industry
› eCm-Titanium-R › eCm-Titanium-R Find the latest eCm Titanium citizen eco drive titanium watch profiles. nier titanium alloy eCm Titanium 2018 ford ecosport titanium is a leader titanium band rings in the development of cutting-edge, how strong is titanium multi-platform iGPU

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Алиса в чизми | 2014-2017. Всички права запазени.